آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

آرش ني ني

آرش نی نی و اسباب بازیاش

1391/12/21 0:04
نویسنده : خاله مژده
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرش نی نی عزیزم الان که دارم برات مینویسم ساعت 11:37 شب هست و ده روز دیگه مونده به بهار 92 و این سومین بهاری خواهد بود که تو برفی بین ما اومدی ( به قول مامان مریم از شهر عروسکها اومدی تو!).

آرش نی نی این روزا اگه از مامانی بپرسیم آرش نی نی خوب پسریه یا نه!! با صدای بلند جواب میده آرش نی نی دوباره شیطونیاش برگشته سرجایه اولش و روزا از بس منو دنبال خودش میکشونه این طرف اونطرف خیلی خیلی خستم میکنه!!!!آخه یه نی نی چقدر میتونه شیطون باشه هان؟(ماشالات باشه برفی)

آرش نی نی اگه بدونی چقدر خوشکل حرف میزنی!! این عکسو ببین اینو خاله مو برات خریده قشنگ همه ی این شکلارو اسمشونو بلدی و خیلی خوشکل میزاری هر کدومو سر جاش.

آرش نی نی من عاشق تلفظاتم بزار یه چندتاشو برات اینجا بنویسم: مبرع(مربع) ، ستا(ستاره)،مستَطَ(مستطیل)، ذوزوقنه( ذوزنقه)، مُثَثَ(مثلث)!!!!!!!!

آرش نی نی دیروز که رفته بودی دَدَ از روبروی مجتمع پارسیان تو یه مغازه ی عروسک فروشی عاشق این بِه بِه شدی و مامان مریم برات خریدش. وقتی من و خاله مو و مامانی دیدیمش عاشق علوسکت شدیم و وقتی بهت میگیم آرش نی نی میدیش به من میگی نه! مال آشه نی نیه!!!!!!!

آرش نی نی خاله مو و مامانی و من میخوایم بریم یکی از اینا برا خودمون بخریم از بس خوشکلن و ساخت ایرانم هست!!!

آرش نی نی تو از اونجایی که از شهر عروسکها اومدی علاقه ی شدیدی به این کُمُده داری که توش پر از عروسکه و همیشه میری توش میشینی و میگی در بسه! (درو ببند!!)

ببین اینجا خودتو، خرستو و ززی و هاپوو و.... با همدیگه دارید بازی میکنید تازه لباس باب اسفنجی خوشکلت هم تنته و تو این عکس تازه از آرایشگاه اومده بودی و موهاتو کوتاه کرده بودی عزیززززززززززززم.

خلاصش که آرش نی نی من و مامانی و بابابزرگ و خاله مو خیلی خیلی دوستت داریم.ماچ

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرش ني ني می باشد