آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

آرش ني ني

آرش نی نی هر روز ناقلا تر میشود!!

1391/12/5 15:22
نویسنده : خاله مژده
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آشِ نی نیه عزیزم که اینقدر تو رو خدا خوشکل و ناقلا آفریده.قلب

آرش نی نی برف برفیالان که دارم برات مینویسم ساعت 15 روز شنبه 5 اسفند 1391 هست و با وجود کارای زیادی که دارم و پایان نامم که رو دستم مونده و به هر نحوی شده بعد عید باید تحویلش بدم اومدم یه سر به وبلاگت و میخوام یه کم برات بنویسم چون خیلی خیلی تو ناقلارو دوست دارم.

 

از خودت که بپرسیم اسمت چیه میگی آشِ نی نی ! ماچو وقتی میپرسیم چند سالته میگی دو شال!

آره آشِ نی نی هر روز داری بزرگ و بزرگ تر میشی و چیزایه بیشتری یاد میگیری اما خدا رو شکر شیطنتت داره کمتر میشه اخه هیچ وقت یادم نمیره که از دیوار صاف تو 8 ماهگی بالا میرفتی!!

آشِ نی نی میدونی جدیدن چی یاد گرفتی و با چه لحن خوشمزه ای میگی ؟!! یاد گرفتی میگی "خانم اجازه دمت دزازه" !!! دراز نه دزاز!!!!

تازه وقتی وارد میشی حتمن باید بگی "سسام"یعنی سلام و دست میدی!زبان

آشِ نی نی عزیزم من اکثرا وقتی دارم میرم کلاس از دم خونه شما رد میشم و هفته ای 3 بارو میام سراغت که باهات بازی کنم تو عاشق بادکنکی که یکی برات باد کنه و تو بترکونی و غش کنی از خنده و بگی دووَ پوتیس!!!!!   وای دفعه قیل که با بابابزرگ و مامانی اومدیم خونتون از بس خندیدی برفی جون همه رو به خنده وادار کردی.

آشِ نی نی تو خیلی باهوشی و ناقلا اینقدر حرفایه جدید یادگرفتی بزنی که اگه بخوام بنویسم کلی حرف میشه!!

 

تو این عکس آشِ نی نی خوشکل من عاشق  این لباسشه و بهش میگه "موتول" و باید24 ساعت شبانه روز موتول تنش باشه وگرنه گریه میکنه!!!بغل

تو این عکس خوشکل من تازه از حمام اومده بود و چون عاشق حمام و آب بازیه اگه کسی خواست بره حمام باید پیشش به انگلیسی گفت حمام که نفهمه اگه بفهمه گریه میکنه و خودشم میخواد بره حمام!!! وقتی از حمام میای فقط باید یه لقمه ی چپت کرد بسکی ناز میشی خوشکلمممممممممممممممممم.

اینجا من و مامانی و باباززگ و گاگا مو داشتیم باهات بازی میکردیم !مژه

اینم بگم که این کلاه که سرته تو این عکس مال 3 ماهگیته!!! که الانم استفادش میکنی و شکل گوگولیا میشی.

و در آخر بگم که ما همگی خیلی خیلی دوستت داریم چون خیلی خیلی باحالی..ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرش ني ني می باشد