آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آرش ني ني

آرش داره یک ساله میشه!!

1390/9/4 23:19
نویسنده : خاله مژده
740 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

آرش خوشگله من، جمعه ی هفته ی دیگه یکساله میشه . چقدر زمان  زود گذشت ، بازم خدا رو شکر که تموم لحظاتم به خوبی و شادی در کنار خانواده و آرش خوشگلم سپری شد.

 

آرش ، خیلی شیطون شدی . از هشت ماهگی شروع به راه رفتن کردی بغل و الان دیگه از بس ذوق داری فقط میدوی... وقتی هم میخوری زمین ، انگار نه انگارت و دوباره بلند میشی و به راه رفتن ادامه میدی... از بس شیطون شدی ما تموم وسایل خونه رو جمع کردیم و دورتا دور گلدونا و تلوزیون رو با میز حصار کشیدیم. آخه میری و برگ های گلها رو می کنی و کلی ذوق میکنی و صدای تلوزیون رو تا آخرین حد بلند میکنی!!!

خیلی بلا شدی.. و جای خودتو توی دل همه ی ما باز کردی. من که اگه یه روز نبینتمت نمیشه!!! ماچقلب

در حال حاضر  آهنگ مورد علاقه ت " حسنی نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو" ست . از بس گوش دادی ، من الان تمام شعر رو حفظ حفظ شدم زبان.

حسنی

و برنامه مورد علاقه ت "بره ی ناقلا" ست . وقتی این دو تا رو میبینی درجا برای یه دقیقه خشکت میزنه و محو تماشا میشی... ولی فقط برای یه دقیقه!! نیشخند

بره ناقلا

آرش کوچولو منو ببخش که دیر به دیر برات مطلب مینویسم. من در گیر کارای پایان نامه م شدم و خیلی کم وقت میکنم که به وبلاگت سر بزنملبخند.

به امید خدا چشمک هفته ی دیگه عکسای تولدت رو آپلود میکنم ماچ .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سام
4 آذر 90 23:21
خداييش شان د شيپ خيلي باحاله منم عاشقشمممممممممممم


بله!! واقعا قشنگه و خنده دار.
اعظم
5 آذر 90 11:14
سلام. این آرش خان کاراش دیدینیه.
فقط باید نشست و به کاراش خندید از بس ناقلاس.



پس باید بهش بگیم "آرش ناقلا".
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرش ني ني می باشد