آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آرش ني ني

درباره ي آرش ني ني

1390/6/14 18:15
نویسنده : خاله مژده
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

آرش ني ني دقيقا روز يازدهم آذر ماه 1389 بدنيا اومد . توي كلينيك خانواده اصفهان. دكترشم آقاي دكتر خانجاني بود كه يه دكتر خوب و مهربوني هست.

مامان مريم و بابا محمدرضا، مامان باباي آرش ني ني هستند . مامانش دكتره و باباش استاد دانشگاه.

 

من خاله مژده هستم كه در حال حاضر دانشجوي كارشناسي ارشد كامپيوترم  و 25 سال دارم. يعني 24 سال از آرش ني ني بزرگتر هستم نیشخند  و قصد دارم هر زمان كه وقت داشتم سري به وبلاگ آرش ني ني بزنم و مطلب جديدي  ارسال كنم تا وقتي بزرگ شد اين وبلاگ براش يادگاري بمونه.

 دوست عزيزم به وبلاگ آرش ني ني خوش اومدي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sara
13 بهمن 90 21:31
manam doost va hamkare ayande arash koochooloo hastam


سلام سارا جون. به وبلاگ آرش خوش اومدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرش ني ني می باشد